cari jodoh ...


"pengumuman2 siapa yg mahu bantu aku tolong aku kasihani aku...tolong carikan diri ku kekasih hati ku siapa yg mahu..... perggghhhh!!!...apa sl lh aku ni..heheeee....sun title puN leh kasi cari my hubby ni kLau dia bca...ari ni dh msuk Ramadhan yg ke15...Alhamdulillah ke atas Ilahi cz bg ksmptan utk aku mrasa Ramadhan kali ini...hehehee....cm lyrik lgu je ni..huhuhuhuh..tp btul lh...jp je msa ni blalu kn???mcm tk pcya dh 15 ari kta puasa kn???hehhee..tp updtes aku kali ni bkan tntang puasa...tp tntang insan yg pling aku syang n ksihi...tk lain tk bkan dia lh my hero MR.ICIK..hehehehe Ramadhan kali ni sjuk skit ati sb tk mcam thun2 lalu....rngan kaki nya d Masjid btarawih n btadarus....tk pyah2 aku mnta dia p....hehhehe... lalu ati ku bdnyut mmikirkan mgenai dri ini...... cari lah org yg mampu mjadi seorang ayah yg baik kpd anak2 mu.... cari lah sorang suami yg boleh memimpin tngan mu mnuju ke Syurga... cari lah seorang yg boleh mnjadi imam mu... cari lah sorng yg boleh mjadi anak kpda bapa kndung mu... cari lah sorg yg boleh mjadi adk bradik kpda adk2 mu... serta cari lah sorang yg mampu mnyediakan Syurga buat mu..... heheee......tp ni lh pnduan utk ku...stkat ni Alhamdulillah...aku bsyukur sgat2...ya la....dpt btemu dgan dia......Love n Miss u My Beloved Ayang...
Comments
0 Comments

0 ulasan: