kerajinan yang membara


lalallalaaaaaaaaaaa. shat smua?? hik...hikk...hik...... rsanya bru je ptg td post entry kn... bnyak lucu ma....(versi mei2 upin & ipin) huhhhhh!!! mlam ni ntah npa trasa rajin bngat msak mcm2... ayam msak kicap. mee hoon rojak specil. sup ayam. urmmmmm nikmatnya melantak...... kahkahhhhh...kahkkkahhhh..... tp btul la. bkan jga aku nk mninggi diri. or maeng'agunkan diri ni. cuma skadar insan biasa jga klau ikutkan dah ckup syarat dh ni utk jd menentu HJH ...... heheheheeee sbut je mau mkan apa sjam kmdian siap apa tk nya skrg ni kn moden just dhujung jari je. klik kt GOOGLE SEARCH SELASAI........ aku ni bkan sorg yg hipokrik psal mknan rajin bila2 msa saj tk kira ada org ke tk ke... klau stakat msak nk mnunjuk2 buat apa HAMPEEEEee la jwpannya hahahhaaa....hahhahaha!!! klau aku mlas pun ada sbab hurrrmmmm!! ya la klau tk ckup bhan aku jd tk rjin la.. apaerrr la tu je alasan yg buat aku mlas msak lg satu klau msak yg mncabar lg bgus tu lah aku klau msak yg smple ayuyoooooooo bkin semak dpur saja ahakssssss!!!!! temberang tul aku ni kn dah msuk kes ANGKAT BAKUL MSUK SENDIRI lala....lalalalalaa...lalalla tp tk slah kn mninggi diri dlam hal yg kta sndiri tau nuat kn...kn...kn betu..betul...betul aikk!!!!! suara sumbang pla ada hahhahaaaaa ok adios..dlam sjam lg aku updates lg ya.... tata..titi...tutu....
Comments
0 Comments

0 ulasan: