otak kU berpUtar2


subahanallah... 2 ari ni tlmpau bnyak dugaan dr Allah... ini lah cbaran bg stipa insan yg ada d muka bumi allah... hurrrmmmm... 1. bdak form 1 yg dktgrikn thap kurang ajar ~ hal kesah.....taibbbb... lallaaa..... kunun2 b'TRIP sja sna...eksyen bh...kantut bnar... cari gduh siap suh sis dia mnyamar g tu... ngat aku ni bdoh ka.. ko silap org ckap "sarang tabuan jgan djolok" kan.......kan...kan... adakah ckpnya my sis yg kasi heboh dia kple sma sapa.. nda jga aku kesah bh ito.. klau mau sna kta jmpa blkang kdai cjohn.. ito pun klau brani... 2. si p--- men tduh2 pla ~adessss ank ko bh itu ko jga lh bh.... teda2.. itu lah klau mau tduh tnya dlu.. kasi ilang mud aku sja bah... mlas mau kasi pnjang2 story biar la Tuhan sja yg tau 3. ari ni ada brita pling mengejutkan ~treeetttt....treeeetttt.... my jam fon dah bnyi... now at 9am.. wake up babeh... hahahaaa.... ttba miss yg hubby... ahaks!!!kunun2 bah story start bla aku on Fb pg td Ya Allah tkjut bla dpat tahu bni cgu hashim mninggal dinia.. sdih jga lah.. kn ckgu jga.. Al-Fatihah buat roh arwah.... Smoga Arwah d tmpatkan d klangan org2 beriman... amin... 4. TER jumpa dgan si Musuh ~ alahai... buat apa mau cover2 tu muka... dlam fon brani ko kn dpan2??? eksyin ko sna aik p mna plak adik ko tu?? blik??? uinnaaaa.... nma tkut tgok aku???? tu lah nmanya KAU TU BNYAK DOSA SAMA AKU hahhahaaaaa.... klau mau sni bah aku tampar2 skali sja... jga2 ko sna ko tu dah la bnyak hutang sma aku......... haaaaaaaaaaahhhhhhhhhhh!!!! sabar....sabar..... myb thap emosi jd max gra2 ada krisis sma hubby.. myb la.... skrng ni jm 5:42pm... ntah npa thap krinduan kt si dia dah tmbul... mlas nk cal or msj nti dia kta aku prasan pla kn.. hahahaa tp tkpe...tgok pict dia bleh kurang skit rindu ni... ok saya cawzzzz dulu... mau juin mengumpat dluan.. hahahhaa BDway to my fren apa mcm plan kta?? ahhahaa
Comments
0 Comments

0 ulasan: