ku putuskan hubungan kita dengan lafaz...bismillah.....




entri ku agak lama tengelam kn?
tkde hati dah nk menaip...terlalu bnyak yg dfikirkan...

baeklah, ramai yang taw keadaan aku sekarang taberapa stabil.
sebab tu status aku kat fb, entrentry aku banyak yang jiwang, yang sedih.
so, harap korang bersabar la ye untuk sementara waktu nih.
bagi can aku nak jiwang puaspuas, pastu kita kembali kepada entry yang mengarut lagi merapu seperti dulu eh. (:

okay la, i'm officially ended my relationship with .....mrsB....
jangan tanya kenapa, or apaapa soklan yang berkaitan sebab biarlah aku dengan dia je yang taw.
mungkin, ini yang terbaek untuk kami berdua.

sedih? kecewa?

haruslah.
itu sudah pasti.
tapi, aku dah makin okay.
i'm just need time to renovate my heart and my mind.
terima kasih la untuk member aku yang banyak bagi aku semangat, sudi jadi telinga aku, sudi pinjamkan bahu untuk aku.
sumpah, aku bertuah ada mereka. (:
‎".. Apabila DIRIMU MEMINATI SESEORANG , BERMOHONLAH kepada ALLLAH SWT agar HATINYA akan KAMU MILIKI . jika , KAMU SANGAT MENGINGINKANNYA DENGAN SEBENAR - BENAR KEINGINAN , maka , BERMOHONLAH DENGAN SEBENAR - BENAR PENGHARAPAN..."
well, semoga dia berjaya menjadi seorang muslim yang baik dan menjadi anak yangg terbaek buat kedua orang tuanya.
sumpah, dia seorang yang sangat baek, so, aku sikit pon taberdendam ataupun simpan perasaan tapuas hati kat dia.

incikdomosaya,
jaga diri baikbaik.
maaf segala salah silap saya.
terima kasih sudi membahagiakan saya untuk satu tempoh yang agak lama.
jaga domo pemberian saya baikbaik,
satusatunya pengganti diri saya.
semoga berjaya menjadi doktor yang baik.
semoga dikurniakan kebahagiaan dan kejayaan dunia akhirat.

mungkin kami tidak berjodoh untuk mempunyai rasa cinta, rasa sayang, tapi kami mungkin boleh jadi kawan yang baik untuk satu sama lain.
aku menharapkan hubungan persahabatan kami yang terjalin sebelum masuk elemen cintan cintun tu tetap kekal.
aku tanak gado sampai jadi musuh macam hubungan aku dengan cinta pertama aku.
its so childish. (:

terima kasih untuk semua yang pernah mendoakan hubungan aku dengan dia, walaupun mungkin kami tiada jodoh sekarang, mungkin di masa depan, kami mungkin bertemu lagi.

terima kasih pada semua.

Comments
0 Comments

0 ulasan: